BZ OMS Příbram

08.10.2023 01:50

Barvářské zkoušky - OMS Příbram

Vzhledem k tomu, že Beira neměla složené barvářské zkoušky, přihlásila jsem jí 8.10.2023 do Bezděkova pod Třemšínem. A protože Arinka již svým věkem nemůže chodit na hony, tak aby jí to nebylo líto, neboť tyto akce opravdu milovala, přihlásila jsem jí společně s Beirou. Na barvářských zkouškách véct 2 psy je opravdu náročné, z důvodu absolvování jednotlivých disciplín. Naštěstí jsem byla ve skupině se svým bratrem Martinem, který byl také přihlášen s Buddym, a vždy mi jednu z holek pohlídal. Arinka si tyto zkoušky užívala, ukázala všem, že věk zde není překážkou. Barvu šla sice pomalu, ale rozvážně a s přesností. Oproti ní Beira byla neřízená střela, kdy i rozhodčí měli co dělat, aby nám stačili. Beira, Arinka i Buddy došli barvářské zkoušky v I.ceně. Byla jsem na ně moc pyšná. Ráda se vracím na zkoušky pořádané OMS Příbram, neboť mají rozlehlé a krásné honitby, skvělé zázemí a rozhodčí, kteří korektně a spravedlivě posuzují.