BZ

09.10.2022 18:32

9.10.2022 OMS Příbram - MS Hradec Bezděkov

BARVÁŘSKÉ ZKOUŠKY loveckých psů

Caramell Carrie Skalická záře "U"   II.cena limitní známka 2 Práce na pobarvené stopě (vodič na volno)
Pink Power Buddy Rusty Love    I.ceně  vůdce Martin Čermák  (vodič na volno)
V neděli jsme se vypravili s bratrem do Bezděkova pod Třemšínem na barvářské zkoušky. Náš cíl byl jasný ... úspěšně tyto zkoušky dokončit, neboť má obava nastala při nástupu, kde na výřadu místo srnců leželi 2 selata. Mohlo mě to napadnout, když den před tím OMS Příbram na stejném místě pořádali barvářské zkoušky honičů. V první chvíli jsem chtěla odjet, ale díky Martinovi, který mi řekl "nevzdávej to" jsme přistoupily k losování. 
Celkem nastoupilo 12 psů, dokončilo 11 psů. Pravděpodobně strach z černé zvěře přenáším i na své psy.  
Carrie všechny disciplíny vypracovala bez jediné chybičky, kromě práce na pobarvené stopě (vodič na volno). Zde měla Carrie problém k seleti přijít, byť o něm věděla. Strach jsme společně překonaly a zkoušky tak dokončily. 
Carrie je vůbec první pes naší smečky, s kterou jsem se přihlásila na tyto zkoušky a zároveň je dokončila. 
Za mě poznání, nemusím se bát, že by mi při procházce vlítla do rudlu prasat.
Martin s Baddym měl jít jako oznamovač. Což se jim vlivem okolností (jiné prostředí, více lidí, atd.) nepodařilo, barvu úspěšně dokončili (vodič na volno), kde za svůj výkon dostali od rozhodčích +5 bodů. Práce před barvou (šoulačka) s malou chybičkou, jinak vše ukázkové.
Velké poděkování patří OMS Příbram za hladký průběh zkoušek, MS Hradec Bezděkov za krásné honitby, sboru rozhodčí za korektní posuzování a jejich přátelský přístup k vůdcům, závodčím, trubači, zázemí v Myslivecké chatě s výborným obědem.
Velké díky patří Všem vůdcům za přátelskou atmosféru po celý den zkoušek, našim čtyřnohým parťákům bez kterých by jsme tam nebyli.
Byl to opět skvěle strávený den, po boku kamarádů a přátel.